
Висвітлювати події так, щоб про них знали всі, навчали на черговому зумінарі від громадської організації “СТАН”. Навчання відбулося в межах десятиденного онлайн-марафон із проєктного менеджменту, маркетингу та особистого розвитку для активних ветеранів_ок, їхніх родин, громадських діячів_ок та волонтерів_ок, котрі працюють з військовими.
Перетворюємо ЗМІ на союзників
Медіа допомагають ініціативі або громадській організації стати більш помітною в інформаційному просторі. Що це дасть? Збільшиться впізнаваність, зросте довіра та покращиться репутація.
Не бійтесь вибудовувати партнерства з місцевими редакціями. Журналісти постійно шукають теми для якісного матеріалу. Якщо ви “підкинете” їм тему або надішлете анонс вашої події, то це може перетворитися на довгострокову ефективну співпрацю.
Прості кроки
Як запросити журналістів на подію, щоб вони прийшли?
Навіть якщо ви робите дуже круті проекти, а на ваші події не приходять журналісти, варто подумати у чому справа і проаналізувати, чи все ви робите правильно, запрошуючи їх.
Ось перелік порад для ефективної співпраці:
– подбайте про “правильне” місце. Локація має відповідати події та бути зручною для фото- та відеозйомки. Перевірте напередодні чи вона дійсно підходить і до неї є вільний доступ;
– комфортний час та день. Не варто призначати зустріч з журналістами надто рано або пізно. Також аналізуйте, які події, крім вашої, можуть відбуватися в цей день аби не конкурувати з ними.
– запрошуйте вчасно. Якщо ви запросите журналістів “на завтра” у їхньому списку справ може не виявитись місця для вас.
– зрозумілий прес-реліз. Дайте журналістам інформацію від якої вони зможуть відштовхуватися при створенні новин. Також це допоможе уникнути помилок у назвах та прізвищах.
– не забувайте про динаміку події. Подумайте, що ви можете запропонувати для відео та фото.
– не переборщіть з кількістю поданої інформації. Говоріть зрозумілими словами. Так, щоб вас могли зрозуміти читачі, глядачі та слухачі.
– призначте відповідальну людину, яка відповідатиме за
зустріч журналістів, роздачу прес-релізів.
– якщо можливо, зробіть реєстраційний лист. Це допоможе співпрацювати далі.
– підготуйте додаткові матеріали, якщо це допомагатиме журналістам якісніше підготувати свій сюжет чи написати новину.
– відслідковуйте оприлюднені матеріали. Це дозволить легше робити звіти для донорів. Також це може стати контентом для ваших сторінок чи сайтів.
Як організувати подію, яку хочеться висвітлити у ЗМІ?
Навіть найкращі ідеї може затьмарити не до кінця продумана їх реалізація. А якщо вам потрібен медійний розголос, то варто зважити на деякі моменти, які неодмінно треба передбачити при організації акції чи флеш-мобу.
– Зручне місце – запорука успіху вашої події. Якщо це можливо, організовуйте її в центрі.
– Оцініть місце, чи немає поблизу руху транспорту або будівельних робіт, які можуть заважати.
-Подумайте заздалегідь або навіть проконсультуйтеся зі знайомими журналістами, як краще знімати чи фотографувати вашу подію.
– Не затягуйте з тривалістю події. Інакше всі втомляться і втратять інтерес.
– Пам’ятайте про інтерактив (малюнки на асфальті, ігри, спільні дії. Камери це люблять.
– Перед початком події розкажіть учасникам про що йдеться, щоб люди могли чітко зрозуміти що відбувається і могли дати зрозумілий коментар.
– Не затягуйте початок.
– Не робіть акції дуже часто. Журналісти втомляться від вас.
Як створити хороший прес-реліз?
З чого складається прес-реліз?
Зумінар відбувся у межах проєкту “Підтримка реінтеграції ветеранів конфлікту на сході України та їхніх сімей”, який впроваджує Міжнародна організація з міграції та реалізує у Львівській області Молодіжна організація “СТАН” за фінансової підтримки Європейського Союзу.